Морски

head.jpg

Marina Bay Sands е водеща дестинация за развлечения с най-различни атракции и съоръжения. Това е най-големият интегриран курорт в Азиатско-тихоокеанския регион, който притежава специфична идентичност, която отличава Сингапур от други градове. Инвестицията в проекта възлиза на $ 5.7 милиарда долара, включително фиксираната цена от $ 1.2 милиарда на самия парцел от 560.000 квадратни метра. В проекта е използвана е добавката на Kryton, Krystol Вътрешна Мембрана (KIM®), за хидроизолиране на базовите плочи, окачените плочи, тунелите и водните резервоари. КИМ позволи непрекъснато изливане на бетон от една област в друга. Не се налага отделянето на време за изчакване за засипване, подготовка на субстрата или допълнителна работна сила за прилагане на традиционна мембранна система.


icon-image-1280x853.jpg

Marina Bay Sands е водеща дестинация за развлечения с най-различни атракции и съоръжения. Това е най-големият интегриран курорт в Азиатско-тихоокеанския регион, който притежава специфична идентичност, която отличава Сингапур от други градове. Инвестицията в проекта възлиза на $ 5.7 милиарда долара, включително фиксираната цена от $ 1.2 милиарда на самия парцел от 560.000 квадратни метра. В проекта е използвана е добавката на Kryton, Krystol Вътрешна Мембрана (KIM®), за хидроизолиране на базовите плочи, окачените плочи, тунелите и водните резервоари. КИМ позволи непрекъснато изливане на бетон от една област в друга. Не се налага отделянето на време за изчакване за засипване, подготовка на субстрата или допълнителна работна сила за прилагане на традиционна мембранна система.


Palm-Jumeirah_01-1280x701.jpg

Palm Islands са трите най-големи изкуствени острова в света. Строителството на „Осмото чудо на света“ започна през май 2002 г. край бреговете на Дубай. Това е и една от най-посещаваните туристически дестинации в света. <br><br> Всеки от островите (Palm Jumeirah, Palm Jebel Ali и Palm Deira) се изграждат във формата на палмово дърво, състоящо се от ствол, корона с листа и заобиколен от остров полумесец, който действа като вълнолом. На островите са разположени луксозни хотели, вили, уникални крайбрежни домове, апартаменти на брега, яхтени пристанища, водни паркове, ресторанти, търговски центрове, спортни съоръжения, СПА комплекси, кина и различни места за гмуркане. Палм Джумейра (най-малката от трите) е бъде предимно жилищна зона. <br><br> Стволът на Джумейра включва дълъг 2 км бетонен канал, който е основната транспортна връзка с острова. Веднъж построен, стволът ще остане завинаги потопен в морето около острова. Защитата на стоманената арматура в бетона от въздействието на солената вода е от решаващо значение за гарантиране на дълготрайността на конструкцията - особено като се има предвид трудността и разходите при потенциални ремонти и поддръжката.


icon_image-2.jpg

Международният терминал на Енсенада (EIT), част от групата Hutchison Port Holdings, е популярен избор за компании, които искат да избегнат задръстванията на пристанищата на Южна Калифорния. През 2003 г. EIT разработи нова концепция за товарене на зърно на кораби. Това начинание позволи на EIT да удвои своите обеми на обработка и да увеличи капацитета си за товарене до 1000 тона зърно на час. През 2008 г. към системата за зареждане на зърното бяха добавени подземен тунел, в който да се постави лентова транспортна система, и силоз за зърно. Местоположението на EIT покрай тихоокеанското крайбрежие на полуостров Баха Калифорния означаваше, че тунелът ще бъде в постоянен контакт с морската вода, а беше изключително важно тунелът да остане водонепроницаем. Наличието на вода в транспортния тунел можеше да съсипе контейнерите с ценното зърно. Освен това, солената вода и способността й да компрометира стоманата и конструкцията, също беше ключов фактор в избора хидроизолационно решение.


icon_image-3-1280x1600.jpg

3000-те кубични метра бетон, изляти за огромната фундаментна плоча на Shaw Tower, поставиха рекорд за най-голямо непрекъснато наливане на бетон в историята на Ванкувър. Сградата се издига на височина 149 метра. Повече от 38 000 кубични метра бетон покриват 49 000 кв. м офиси и жилищни пространства. Тъй като сградата е разположена изключително близо до пристанището, проникването на вода беше основна грижа за хидроизолирането на подземния паркинг. По време на прилив, подземните води се издигат с 0,9 метра над най-ниското ниво на паркинга. Екстремни приливи и отливи, бури и други условия биха могли да изтласкат водата дори и още по-високо. При наличието на съществуващите съседни сгради, прилепващи към сутерена на сградата, изграждането на мембрана би било трудно и скъпо. Вместо това Ocean Concrete доставиха Ocean WaterGuard Concrete - смес, съдържаща Krystol вътрешна мембрана (KIM) на Kryton за всички стени намиращи се под морското равнище.