Международни

head.jpg

Marina Bay Sands е водеща дестинация за развлечения с най-различни атракции и съоръжения. Това е най-големият интегриран курорт в Азиатско-тихоокеанския регион, който притежава специфична идентичност, която отличава Сингапур от други градове. Инвестицията в проекта възлиза на $ 5.7 милиарда долара, включително фиксираната цена от $ 1.2 милиарда на самия парцел от 560.000 квадратни метра. В проекта е използвана е добавката на Kryton, Krystol Вътрешна Мембрана (KIM®), за хидроизолиране на базовите плочи, окачените плочи, тунелите и водните резервоари. КИМ позволи непрекъснато изливане на бетон от една област в друга. Не се налага отделянето на време за изчакване за засипване, подготовка на субстрата или допълнителна работна сила за прилагане на традиционна мембранна система.


icon-image-1280x853.jpg

Marina Bay Sands е водеща дестинация за развлечения с най-различни атракции и съоръжения. Това е най-големият интегриран курорт в Азиатско-тихоокеанския регион, който притежава специфична идентичност, която отличава Сингапур от други градове. Инвестицията в проекта възлиза на $ 5.7 милиарда долара, включително фиксираната цена от $ 1.2 милиарда на самия парцел от 560.000 квадратни метра. В проекта е използвана е добавката на Kryton, Krystol Вътрешна Мембрана (KIM®), за хидроизолиране на базовите плочи, окачените плочи, тунелите и водните резервоари. КИМ позволи непрекъснато изливане на бетон от една област в друга. Не се налага отделянето на време за изчакване за засипване, подготовка на субстрата или допълнителна работна сила за прилагане на традиционна мембранна система.


Palm-Jumeirah_01-1280x701.jpg

Palm Islands са трите най-големи изкуствени острова в света. Строителството на „Осмото чудо на света“ започна през май 2002 г. край бреговете на Дубай. Това е и една от най-посещаваните туристически дестинации в света. <br><br> Всеки от островите (Palm Jumeirah, Palm Jebel Ali и Palm Deira) се изграждат във формата на палмово дърво, състоящо се от ствол, корона с листа и заобиколен от остров полумесец, който действа като вълнолом. На островите са разположени луксозни хотели, вили, уникални крайбрежни домове, апартаменти на брега, яхтени пристанища, водни паркове, ресторанти, търговски центрове, спортни съоръжения, СПА комплекси, кина и различни места за гмуркане. Палм Джумейра (най-малката от трите) е бъде предимно жилищна зона. <br><br> Стволът на Джумейра включва дълъг 2 км бетонен канал, който е основната транспортна връзка с острова. Веднъж построен, стволът ще остане завинаги потопен в морето около острова. Защитата на стоманената арматура в бетона от въздействието на солената вода е от решаващо значение за гарантиране на дълготрайността на конструкцията - особено като се има предвид трудността и разходите при потенциални ремонти и поддръжката.


icon-image.jpg

Trump Tower International Hotel & Tower в Торонто е първата собственост на Тръмп в Канада и имаше очаквания да стане най-луксозната жилищна сграда в страната. 65-етажната кула разполага с хотелски стаи, жилищни апартаменти, изискани заведения за хранене, спа и уелнес център, пространство за срещи и мероприятия и висококачествени услуги и обзавеждане в съответствие с името на Тръмп. С височина над 275 метра (900 фута) над града, сградата е изправена пред значителни премествания от вятър. За да се противодейства на ветровото влияние, бяха проектирани големи водни резервоари на върха на сградата; когато сградата се разклаща, водата се прехвърля между двата резервоара, и по този начин противодейства на силата на вятъра. Беше от изключителна важност тези два резервоара за вода, намиращи се на 65-я етаж в сграда от най-висок клас, с луксозни трапезарии и съоръжения, да бъдат напълно водонепроницаеми; протичане в многомилионните апартаменти не можеше да бъде допуснато.


icon_image-1-1280x720.jpg

Перлата в Катар е многомилиарден проект с имоти за смесена употреба построен върху изкуствен остров, който покрива почти четири милиона квадратни метра. Проектът включва жилищни сгради за 41 000 човека, както и всички удобства, в това число училища, магазини, ресторанти, развлекателни съоръжения, яхтени пристанища и три петзвездни хотела. Когато беше завършен, Перлата бе първия парцел в Катар, достъпен за свободна собственост от чужди граждани. Жителите могат да избират между луксозни апартаменти, градски къщи, мезонети и вили в стила на Ривиерата. В три от луксозните кули на квартал Вива Бахрия не е използвана адекватна хидроизолация и по време на строителството се появиха няколко теча във водните резервоари на кулите.


icon_image-1280x960.jpg

Международното летище във Ванкувър (YVR) е второто най-натоварено летище в Канада и вторият по големина международен терминал за пътници в Северна Америка на Западния бряг с над 16 милиона пътници всяка година. YVR се намира в Ричмънд, предградие на Ванкувър, в устието на река Фрейзър, където най-високата точла на земната повърхност е 1,8 метра над морското равнище. За да посрещне ускорения си растеж (21 милиона пътници до 2010 г.), YVR предприе разширяване на Международния терминал, на стойност 200 милиона долара, който включва 29 958 квадратни метра ново летищно пространство, зони за чакане, безмитни магазини, услуги и зони за хранене. Проектът включва и тунел за багаж, построен под земята, свързващ новия терминал със съществуващия терминал. Подземният тунел създаде сериозно предизвикателство за изпълнителя поради високата точка на водния хоризонт. Първоначално спецификациите за подземния тунел изискват тунелът да бъде увит в покривна мембрана. Изпълнителят обаче се опасяваше, че мембраната може да протече или да бъде повредена, докато екипите изграждат плочата и стените. Първоначалните спецификации, също така, изискват бетонът да се втвърди 28 дни преди да се приложи мембраната. Този период на консервиране би означавало увеличаване на времето за изграждане на тунела с повече от два месеца, забавяйки както запълването на зоната, така и поставянето на коснтруктивната стомана в горната част на тунела.


icon_image-2-1280x851.jpg

Когато MGM Mirage и техните проектанти планираха изграждането на масивния проект CityCenter в Лас Вегас, хидроизолацията постави сериозни въпроси. CityCenter щеше да бъде най-големия частен проект в САЩ, с площ от 310 000 кв.м, обхващащ хотели, търговски обекти, жилищни и сгради за забавления; всички стоящи на повърхността на плитък водоносен хоризонт, който минава по цялата дължина на Лас Вегас. <br><br> Луксозните кули на масивния комплекс по проект са свързани с топла връзка - тунел, разположен на значително ниво под кота 0. Многобройните асансьорни шахти (72 само в главната кула), както и басейните и водните съоръжения на нивото на земята и над паркингите, изискват подходяща хидроизолация, за да се предотврати течове на вода и повреда. CityCenter също щеше бъде дом на новата програма на Cirque du Soliel - шоуто е проектирано с водни елементи на сцената, захранвани от резервоар за вода, който се намира във водоносния хоризонт. Стремежа на строителите на CityCenter беше да получат сертификат за златно ниво от LEED (Лидерство в енергетиката и околната среда) от Съвета за зелено строителство на САЩ.


atlantis-00-1280x720.jpg



Научи повече за нашите продукти

Използвани материали

Krystol Т2®

Krystol T2® е обработка с повърхностно нанасяне на кристална суспензия, която превръща новия или съществуващия бетон в постоянна хидроизолационна бариера. …


Krystol Т1

Krystol T1® е обработка с повърхностно нанасяне на кристална суспензия, която превръща новия или съществуващия бетон в постоянна хидроизолационна бариера. …


icon_image-2.jpg

Международният терминал на Енсенада (EIT), част от групата Hutchison Port Holdings, е популярен избор за компании, които искат да избегнат задръстванията на пристанищата на Южна Калифорния. През 2003 г. EIT разработи нова концепция за товарене на зърно на кораби. Това начинание позволи на EIT да удвои своите обеми на обработка и да увеличи капацитета си за товарене до 1000 тона зърно на час. През 2008 г. към системата за зареждане на зърното бяха добавени подземен тунел, в който да се постави лентова транспортна система, и силоз за зърно. Местоположението на EIT покрай тихоокеанското крайбрежие на полуостров Баха Калифорния означаваше, че тунелът ще бъде в постоянен контакт с морската вода, а беше изключително важно тунелът да остане водонепроницаем. Наличието на вода в транспортния тунел можеше да съсипе контейнерите с ценното зърно. Освен това, солената вода и способността й да компрометира стоманата и конструкцията, също беше ключов фактор в избора хидроизолационно решение.


icon_image-1-1280x719.jpg

Заводът за самолети на Boeing е сградата с най-голям обем в света, изградена под един покрив, с над 250 000 кубични метра покрит обем. Разположен в Евърет, Вашингтон, Центъра олицетворява Боинг дори и само със самите си размери и превръща компанията в икона в авиационната индустрия. Първоначалното съоръжение е проектирано и построено през 1966 г., като по това време вече е най-голямата по обем сграда в света. През 1983 г. Boeing се разшири, за да започне производството самолетите 777, което означава по-нататъшно надграждане на една вече уникална сграда. Фундаментната конструкция изискваше изливането на много дебел бетон - с дебелина 1,8 метра в основата, стесняваща се на 1,4 метра в горната част. По това време листовите мембрани имаха средна продължителност на живота само пет години, което би означавало, че „Боинг“ щеше да направи замествания или ремонти 7 пъти от 1983 г. до момента.